• podesavanje_resize.gif
  • preslusavanje_resize.gif
  • snimanjeceo_resize.gif
  • snimanjenapredno_resize.gif
  • snimtel.gif

СнимТел

Aутор текста Administrator среда, 08 децембар 2010 18:57 ПДФШтампаЕл. пошта

Програм за снимање телефонских разговора и евиденцију позива телефоном кроз кориснички дневник

Телефон - позив - разговор - снимак - дневник - архив

Рачунарски програм СнимТел, вер. 1.01

snimtelbolja

Програм СнимТел, вер. 1.01

 

Програм је намењен усмеравању телефонских позива на рачунар ради снимања садржаја разговора и вођење дневника о обављеним телефонским разговорима. Употреба овог програма се препоручује државним и другим установама, предузећима или појединцима који по примљеном телефонском позиву излазе на терен (нпр. ватрогасне бригаде, хитне службе, шлеп службе ...)

 

Програм SnimTel је намењен снимању телефонских разговора без обзира да ли се уз помоћ рачунара упућује или се уз помоћ рачунара прима телефонски позив користећи при томе  Windows TAPI подршку.  Програм се у потпуности ослања на Telephony Application Programming Interface (TAPI) који на Windows x8 платформама функционише као колекција динамичких библиотека и документованог, јединственог, централизованог и испрограмираног комуникационог сервиса. TAPI је од стране Microsoft-а развијан као примарни систем намењен интеграцији (и контроли) телефона и рачунара.

Сваки телефонски разговор се снима у дефинисаном трајању (од стране корисника програма). Снимање може да се заврши пре него што се заврши разговор (случај када разговор траје дуже од предвиђеног времена за снимање разговора) као што и снимање може да се настави и после прекинутог разговора. У том случају, корисник програма мора прекинути снимање разговора уколико систем за "ослушковање тишине" од стране програма не превазиђе ову ситуацију прекидом снимања. Сваки снимак разговора се уписује у звучну WAV-e датотеку под јединственим називом који садржи податке о телефонском броју са кога/на који је упућен позив као и податке о датуму и тачном времену за исти. Као основни, подразумевани квалитет снимања тонског записа у PCM WAV-e формату искоришћен је 8000 kHz, 16 - bitni mono формат записа звучних датотека. Ово је, иначе, максимални квалитет записа звучних датотека који подржавају сви TAPI компатиблни комуникациони уређаји. Као што рекох, у програм је имплементиран систем за "ослушковање тишине", који треба да обезбеди прекид снимања разговора уколико исти и не постоји - ситуација када дође до прекида позива после јављања телефонске секретарице и информације о преузимању позива од стране рачунара.

 

Пропуштањем кроз TAPI драјвер, нормалaн разговор има амплитуду од 400 до 800Hz (што све, наравно, зависи од квалитета телефонских линија) док се тишина може дефинисати као шум у телефонским линијама чија амплитуда није виша од 20 до 50Hz. Уколико дође до детекције тишине дефинисане на овај начин а која траје дуже од 2 секунде доћи ће до прекида у започетом снимању телефонског разговора.

Уз звучни запис води се и дневник о примљеним и упућеним телефонским позивима.

Да би се овај програм могао користити неопходно је обезбедити неопходне хардверске (рачунарске) компоненте. Минимална рачунарска конфигурација подразумева следеће:

1. Рачунар Pentium II 233 MHz;
2. RAM меморија 128 Mb;
3. Modem Interni/Externi Voice, Full Duplex 33,6 Kb/s;
4. HDD 10 Gb (хард диск);
5. SVGA 1024x768, графички адаптер (видео карта);
6. CDROM RW, (писач компакт дискова);
7. Мултимедијални подсистем (Звучна карта и звучници);
8. Телефонски апарат и телефонска линија са бројем телефона.

Кључне речи:

евиденција телефонских позива, евиденција телефонских разговора, снимање телефонског разговора, дневник снимања, дневник архива.

Пријави Google-u Последње ажурирано петак, 17 фебруар 2012 16:17