Подршка корисницима програма

Aутор текста Administrator недеља, 27 фебруар 2011 12:55 ПДФШтампаЕл. пошта


Како помажем корисницима својих програма?

Обука и подршка корисницима програма

Да ли је потребна обука корисницима мојих програма?

Сваки рачунарски програм који сам до сада написао, написао сам у ћириличном писму. У сваки од програма имплементиран је систем за помоћ кориснику истог. Упутство за коришћење програма у папирном и дигиталном облику је саставни део инсталационог пакета који достављам сваком кориснику који откупи право коришћења програма. Уколико корисник програма има елементарно знање о рачунарству и коришћењу рачунара уопште, уз све горе речено, сматрам да му није потребна обука са моје стране за коришћење програма. Међутим, обука корисника није нити ће бити спорна. У сваком случају, она је предмет посебног договора између корисника програма и мене.

Организована обука корисника програма Основко и П-инфо

Као што рекох, а све у циљу ефикаснијег коришћења програма одржао сам обуку регистрованих корисника по посебном договору. Истакао бих податак о обуци регистрованих корисника програма Основко и П-инфо са територије Београда. Обука корисника програма била је организована крајем јануара месеца 2004 године у Електротехничкој школи "Раде Кончар". Од позваних корисника позиву се одазвале колеге и колегинице из следећих школа:

1. домаћин ЕТШ "Раде Кончар", Београд;
2. ОШ "Веселин Маслеша";
3. ОШ "Васа Пелагић", Београд - Котеж;
4. "8 Београдска гимназија", Београд;
5. "Гимназија Земун", Земун.

Овом приликом им се захваљујем на присуству уверен да у даљем коришћењу програма неће имати никаквих проблема.

Шта је циљ поменутог семинара?

Стручни сарадници из основних и средњих школа (педагози и психолози) су у предности у односу на остале потенцијалне кориснике мојих програма обзиром на прилику да се могу упознати са програмима намењеним управо у сврху подршке њиховог рада (коришћење програма Основко или П-инфо). Семинар и јесте замишљен као прилика да се стручни сарадници упознају са модерним и ефикасним начином вођења педагошке документације кроз коришћење поменутих програма. Кроз два дана они су у потпуности оспособљени (читајте обучени) као корисници ових програма, тако да се овај семинар може посматрати и као организована обука корисника програма.

Какву подршку пружам својим корисницима?

У зависности од врсте насталог проблема могући су разни начини техничке подршке мојим корисницима. За кориснике који користе моје програме, сваког радног дана је обезбеђена телефонска подршка, укључујући и суботу. По потреби, могућ је излазак и на лице места као и OnLine подршка (интервенција са удаљеног рачунара, слање података Email-om).

Кључне речи:

Подршка корисницима, обука корисника, семинар за кориснике, телефонска подршка, приступ удаљеном рачунару.

Пријави Google-u Последње ажурирано петак, 17 фебруар 2012 16:46

 

 

 

 

Семинар

У организацији Педагошког друштва Србије покренут је током 2004 године семинар у трајању од два радна дана за стручне сараднике у основним и средњим школама. Семинар носи радни назив "МОДЕЛ ЕЛЕКТРОНСКЕ ПЕДАГОШКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ЗА ШКОЛЕ БУДУЋНОСТИ". До сада је семинар организован у два наврата са по 20 учесника на сваком од њих.

Први семинар је одржан 9 и 10. октобра 2004. г. у просторијама Прве економске школе, у Београду.
smnr1ja
Учесници I семинара у мојем и присуству господинa Радомирa, др Чолаковић стручног сарадника на изради програма Основко и П-инфо.
smnr1bezja
Учесници I семинара у присуству господинa Радомирa, др Чолаковић стручног сарадника на изради програма Основко и П-инфо.

Други семинар је одржан 19 и 20. фебруара 2005. г. у просторијама ОШ "Краљ Петар I", у Београду.

drugiseminar1
Учесници II семинара у присуству господинa Радомирa, др Чолаковић стручног сарадника на изради програма Основко и П-инфо.